True Street Car Forums banner

1 - 20 of 20 Posts

·
Premium Member
Joined
·
4,511 Posts
Wtf?
 

·
Premium Member
Joined
·
5,494 Posts
WTF that chic cop, "Street racers from 25 years ago with the muscles cars and things like that, yeah that was one thing." How the hell is that different??? It was still illegal and dangerous.......gonna be a sick video!!!1

EDIT: Oh yeah, and people die from all kinds of things, illegal and otherwise, all the time. I'm not sayin', I'm just sayin'........
 

·
9 Second Street Machine
Joined
·
5,127 Posts
The one thing I always hated about street racing was all the out of control, testasterone filled, potential for violence and mayhem. It seems people just can't race, they have to resort to fights, shootings, stabbings, crashing, etc.
 

·
Registered
Joined
·
43 Posts
WoW. i cant comment about 25 years ago. but i do remember south eubank and renassance. my bro racin jason haha..got me hooked. those cars then were speeding coffins. nothing safe on them what so ever lol. wel the movie should be kewl to check out. and lets close all the golf courses and see what all the judges and doctors do. we'd have to chase them from the public parks every night
 

·
Premium Member
Joined
·
3,916 Posts
Fuck yeah.
 

·
Registered
Joined
·
62 Posts
OK so the cop makes a comment about street racing...more people are killed in the United states from cops chasing criminals in high speed chases then in illegal street racing. Just a small fact to consider. I am not saying hell yeah street race by any means did my share in the day. but i found it hypocritical for a cop to comment ......
 

·
Registered
Joined
·
3,803 Posts
Discussion Starter #10 (Edited)

·
Premium Member
Joined
·
4,511 Posts
Okay I didn't watch the whole thing I just wanna know where the title of this thread came from? Was it in the vid?
 

·
Registered
Joined
·
706 Posts

·
TSC Resident UltiTroll
Joined
·
11,202 Posts
Didn't you know?

Street racing is more illegal than robbing a bank or raping a 12 year old boy at church.
 

·
Registered
Joined
·
706 Posts
Bwahahahahahhahahahahaha!!!!:smilielol5:
Hi Alex, maybe you could reconsider helping Jonvon with that jet engine thing, more displacement hasn't helped him, now he's resorted to racing Supra's on low boost and Camaro's with hurt transmissions, what's nexton his kill list, a Mustang with a flat tire?.... lol
 

·
Premium Member
Joined
·
5,494 Posts
Hi Alex, maybe you could reconsider helping Jonvon with that jet engine thing, more displacement hasn't helped him, now he's resorted to racing Supra's on low boost and Camaro's with hurt transmissions, what's next, a Mustang with a flat tire?.... lol
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
1 - 20 of 20 Posts
Top