True Street Cars Forums banner

C5 '98-'04 Corvette Afneembare Hardtop

9.9K views 2 replies 3 participants last post by  leontran1972  
#1 ·
Kocht dit een paar weken voordat ik een ander type hardtop kon krijgen. Deze is gemaakt door Caravaggio of Canada, de lak is in uitstekende staat, 97% match met millenium yellow (Wou dat mijn nieuwe top zo goed matchte!), zeer weinig chips aan de achterste onderrand. Weerstrippen is ook in goede staat. Voorste sluitingen zoals de standaard softtop, je voegt een beugel toe aan elke veiligheidsgordelbout en hij sluit zoals de achterkant van een C5 targa top. Weegt slechts 31#, gedeeltelijk glasvezel, gedeeltelijk koolstofvezel. Vermindert weggeluid, warmte & airconditioning werken beter, geeft de daklijn van een Z06, kan ook de 13,5 rolbeugelregel omzeilen? Deze dingen kostten nieuw meer dan $4k, maar worden niet meer gemaakt. Enige nadeel is dat de ruit een laminaat glasstuk is en de ruitentinter de onderkant van de passagierskant heeft gekraakt, het is alleen gekraakt op de buitenste laag van het glas, en het zit alleen in het zwarte "frame" van de ruit, ik heb wat zwart vinyl aangebracht dat de onderste 1,5" frame van de ruit nabootst en de meeste mensen zullen het nooit opmerken. Nog steeds een geweldige top, geweldig voor trackdagen, vraagprijs $1400

Attachments