True Street Car Forums banner
1 - 18 of 18 Posts

·
HAW-HIGH ALTITUDE WHIPS
Joined
·
251 Posts
Discussion Starter · #1 ·
ANY ONE GOING TO TEST AND TUNE FRIDAY!!!!!!!!!!!!!!?????

Ill be there testing my new spark/timing system out.

A few of my boys are going as well.

IIRR gate open at 6 pm

:shifter:
 

·
HAW-HIGH ALTITUDE WHIPS
Joined
·
251 Posts

·
HAW-HIGH ALTITUDE WHIPS
Joined
·
251 Posts

·
HAW-HIGH ALTITUDE WHIPS
Joined
·
251 Posts

·
HAW-HIGH ALTITUDE WHIPS
Joined
·
251 Posts
Discussion Starter · #9 ·
Went friday, Played with the msd box seem to rev faster. I ran 11.5 @120 not my best head wind ect but kinda cool to play with mad box... Ill post the link to vids
 

·
HAW-HIGH ALTITUDE WHIPS
Joined
·
251 Posts
Discussion Starter · #10 ·
How fast did the BMW end up going?



https://www.youtube.com/watch?v=Oo-B0hDdQ4c

The others I race sept the last one (mustang) all are crew members ...



BAD NEWS THO..... EVEN AFTER DRAGS ON FRIDAY AND A LIL STREET FUN ON SAT.....CHeck other vids on link.

Found out sunday my stall converter is taking a crap......... so gonna get a diffent one.......... :banghead:

Car is making more power but now some were in the drivetrain there is slipage ........??????? dosent have the kick between gears ...... guess that what i get for having 350$ stall in there lmao ....
 

·
HAW-HIGH ALTITUDE WHIPS
Joined
·
251 Posts
Discussion Starter · #13 ·

·
HAW-HIGH ALTITUDE WHIPS
Joined
·
251 Posts
Discussion Starter · #14 · (Edited)
Did you ever rin the 32 on sat?


No ... we did not race.........



kinda sucked tho , too many rookies showed up and killed it for my night had to get out of there ... wanted to do some more racing but too many pep....
 

·
Registered
Joined
·
88 Posts
No ... we did not race.........



kinda sucked tho , too many rookies showed up and killed it for my night had to get out of there ... wanted to do some more racing but too many pep....


Didn't think i left that early.
 
1 - 18 of 18 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top