True Street Car Forums banner

1 - 20 of 34 Posts

·
Registered
Joined
·
18 Posts
are you the one that followed me and my friend into the neighboorhood? haha
 

·
TSC resident Stoner
Joined
·
423 Posts
Discussion Starter · #3 ·
ya dude hahaha what can i say that wasn't my side of town, but at least i wasn't the one freaking out bout getting shot haha
 

·
Registered
Joined
·
18 Posts
well i been living in this part of town and ive seen it happen b4 especially since u turned ur lights off as soon as we turned down the street.. but welcome im new myself to this site also
 

·
TSC resident Stoner
Joined
·
423 Posts
Discussion Starter · #9 ·
yea i think i might you the other night slobra with grayson and p-rob

no weston has a 260 with a v8,

the fox body did, i was hunting that night, couldnt tell the difference. :)
 

·
TSC resident Stoner
Joined
·
423 Posts
Discussion Starter · #10 ·
yea i think i might you the other night slobra with grayson and p-rob

no weston has a 260 with a v8,

the fox body did, i was hunting that night, couldnt tell the difference. :shrug:
 

·
Always broken. Fuck your face
Joined
·
7,101 Posts
welcome albert you fuckin hippie!!! lol
 

·
TSC resident Stoner
Joined
·
423 Posts
Discussion Starter · #13 ·
thanks and damn right imma go hug a tree now the mj tree oohhh yea :pimp: haha
 

·
Ah kitty kitty
Joined
·
2,192 Posts
Welcome..saw the car at the nissan/infinity meet
 

·
TSC resident Stoner
Joined
·
423 Posts
Discussion Starter · #15 ·
yeah i saw your there too. you have a clean freaking ride dude
 

·
Registered
Joined
·
18 Posts
wait hunting for me ?? dnt take a bite bigger then you can chew :nono:
 

·
TSC resident Stoner
Joined
·
423 Posts
Discussion Starter · #20 ·
wait hunting for me ?? dnt take a bite bigger then you can chew :nono:
hey a thirty ought six can take a pretty big bite.


and thanks guys can't wait to meet you guys around town sometime see what a real car can do haha.
 
1 - 20 of 34 Posts
Top